ISILUNE ZIRKULUAK, Azaroak 21
Deskribapena

Mundua gero eta globalizatuagoa da, etengabe aldatzen ari da, eta pertsonek batetik bestera joateko aukera handiagoa dute. Arrazoi ekonomikoak, politikoak, gerrak, gizarte edo kultura arloko arrazoiak edo beste edozer dela eta egiten dira desplazamenduak. Joan-etorri hoiek gizateria bezain zaharrak dira.

Bereziki kezkatzen gaitu Siriako zoritxarreko gerra horren ondorioz tokiz aldatu behar izan duten pertsonen egoerak. Baita Mediterraneoan hildako migranteez ere oroitzen gara; itxaropenerako bide izan ordez, heriotzarako bide izan diren ontzietan baitatoz.

FOESSA TXOSTENAREN AURKEZPENA -DONOSTIA-
Deskribapena

FOESSA Fundazioak (Gizarte Ikasketen eta Soziologia Aplikatuaren Sustapena) Espainiako Caritasen bultzadarekin sortu zen Espainiako egoera soziala modu objektiboan ezagutzeko.

FOESSA Fundazioa, inolako irabazi asmorik gabeko erakunde pribatua da, gai sozialen ikerketa eta hedapena da bere helburu nagusia, Espainiako eta beste herrialde batzuetako errealitate sozial, kultural eta ekonomikoari buruzko azterlan eta ikerketa mota guztiak sustatuz.

ESKERRIKASKO BOLUNTARIAK!

ESKERRIK ASKO!

Boluntarioak miserikordiaren artisauak zarete

BIDEZKO MERKATARITZA ESPAINIAN 2018
Deskribapena

Pasa den ostegunean Bidezko Merkataritzako Estatuko Koordinakundeak eginiko "Bidezko Merkataritza Espainian 2018" txostena aurkeztu zen.

Urteko MEMORIA [PDF 294KB]

CARITAS GIPUZKOAren Bidezko Merkataritza sailak, gardentasunean eta ekitatean oinarritutako bidezko harreman ekonomikoak bultzatzea du helburu.

BOLUNTARIO GAZTEA
Deskribapena

Zuregana jotzen dugu, boluntario gazteek CARITAS GIPUZKOA bertatik bertara ezagutu eta erakundean kolaboratzeko prozeduraren berri emateko.

Xehetasuna

MIGRANTE ETA ERREFUXIATUAREN MUNDU MAILAKO JARDUNALDIA  (Irailak 29)

2018 MEMORIA
Deskribapena

GURE EKINTZAREN ZENBAIT DATU.

GIZARTE JUSTUAGO BAT ERAIKITZEKO PROPOSAMEN POLITIKOAK
Deskribapena

Datorren apirilaren 28ko hauteskunde orokorren atarian, Espainiako Caritasek bere Proposamen-agiria kaleratzen du, “Gizarte justuago baterantz. 2019. urteko hauteskunde legegileetarako proposamen politikoak" izenburupean, non alderdi politiko guztiei zenbait lehentasun neurri eskaintzen zaizkien, “gizarte humano, justu eta demokratikoago bat” eraikitzeko, eta “pertsona bakoitzaren duintasuna eta datxekion eskubideak” babestu, eta “anaitasuna eta guztion ongizatea” sustatzeko.

GURE BIZILAGUN SIDY
Deskribapena

Dakarreko hondatzak (Senegal) Kontxakoa bezain famatuak dira.

Berak, biak ezagutzen ditu.

Baina Gipuzkoako hiriburukoa ikusteko, urte batzuetan zeharreko ibilbidean, egoera oso korapilatsuak bizi behar izan zituen.

Esfortzatuz eta borrokatuz, bizitza berri bat hasi du esperantzazko zertzeladez.

Sidyren irribarre eternoak, bere bihotzaren berri ematen du.

Elkarrizketa

GURE BIZILAGUN ABDEL
Deskribapena

“Ekina ekinez egina”. Esaera zahar ezaguna. Eta bera, horren adibidea da. Abdelek, hainbat ahalegin egin zituen, eta amore ematekotan zegoenean, lehen pauso arriskutsua ‘eman’ zuen.

Gero, gehiago etorri ziren. Eginahalak eginez, ibiltzen jarraitu du etorkizun oparoago bat lortzeko. Hau da bere bizitzako istorioa…

Subscribe to Artikuluak