BAT EGIN GUREKIN, EGIN ZAITEZ BOLUNTARIO

Programa askotan lagundu dezakezu eta jarduera-mota askotan parte har dezakezu: harrera, lagun-egitea, eskola-laguntza, alfabetatzea, bizitegiak, hainbat lantegi-mota… Eta denetan dugu zeregin bera: pertsonei lagun egiten diegun pertsonak gara.

Onartzen dut
.
25 urte baino gehiago dituzu?

Ahulezian dauden pertsonen alde borondatezko lana egiteagatik, eskerrik asko.

Zure esperientzia nola den edo nolakoa izan den entzun nahi dugu. Horretarako balorazio inkesta bat prestatu dugu:

Boluntarioen asebetetasunari buruzko inkesta

Boluntarioentzako jarduerak

Caritaseko boluntario izan baduzu, eman izena hilero elkartea ezagutarazteko antolatzen ditugun prestakuntza-hitzaldietan. Caritasen oso garrantzitsua iruditzen zaigu nor garen eta nola lan egiten dugun kontatzea, baita nor zaren eta non lagundu nahi duzun jakitea ere. Bi orduko prestakuntza-hitzaldi informatiboak dira.Nahi baduzu, eman izenaboluntarioak@caritasgi.org helbidean edo deitu 943 44 07 44 telefono-zenbakira.

Hurrengo datak:

Irailak 4 (2019) 10etatik 12etara
Irailak 19 (2019). 16etatik 18etara
Urriak 17 (2019). 16etatik 18etara
Azaroak 13 (2019). 10etatik 12etara
Abenduak 12 (2019). 16etatik 18etara
Urtarrilak 8 (2020). 10etatik 12etara
Otsailak 13 (2020). 16etatik 18etara
Martxoak 11 (2020). 10etatik 12etara
Apirilak 23 (2020). 16etatik 18etara
Maiatzak 13 (2020). 10etatik 12etara
Ekainak 4 (2020). 16etatik 18etara
Uztailak 8 (2020) 10etatik 12etara

Hauetakoren batera etortzeko asmoa baduzu, e-postaz boluntarioak@caritasgi.org edo telefonoz 943 44 07 44 jakinaraztea eskertuko genizuke.