fbpx FOESSA EUSKADI TXOSTENAREN AURKEZPENA | Caritas Gipuzkoa Skip to main content
FOESSA EUSKADI TXOSTENAREN AURKEZPENA
FOESSA 2

Azaroak 21,osteguna, CARITAS EUSKADIk, "II. Foessa Euskadi txostena"ren berri eman zuen Donostian.

Donostiako Zuzenbide fakultateko paraninfoan goizean ospaturiko agerraldian, Guillermo Fernandezek (Espainiako Caritaseko eta FOESSA Fundazioko ikasketa taldeko partaidea) Euskadiko bazterkeria eta gizarte garapenaren inguruko txostena, euskal gizarteko ordezkaritza zabal bati -administrazio publikoa, unibertsitatea, sindikatuak, alderdi politikoak, erakunde sozialak…- aurkeztu zien.

Foessa Txostenaren laburpena

Arratsaldean, jendaurrean, modu irekian, Guillermo Fernandezek (Caritas), eta Joseba Zalakainek (SIIS), “Gizarte deslotu baterantz, Foessa inkestaren emaitza nagusiak Euskadin” eta “Pobrezia eta bazterketa Euskadin: errealitate berriak eta politika berriak” izenburupean, hitzaldi bana eskainiko zuten Donostiako Zuzenbide fakultateko paraninfoan.

Ponencia Guillermo Fernández -en hitzaldia

Ponencia Joseba Zalakain-en hitzaldia